ПРАТ "ТКУ"

Код за ЄДРПОУ: 03327279
Телефон: 067 4873477, 0675193361
e-mail: pomogaibis_a@kona.com.ua
Юридична адреса: 56535, Миколаївська обл., Вознесенський район, село Трикрати
 
Дата розміщення: 06.04.2020

Річний звіт за 2019 рік

XI Звіт керівництва (звіт про управління)

Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента Аналіз результатів діяльності ПрАТ "Трикратське кар'єроуправління" за 2019р. свідчить, що фінансовий стан Товариства в звітному році був задовільним. Протягом звітного року не відбувалось подій, які могли суттєво вплинути на фінансово-господарський стан Товариства та призвести до значної зміни вартості його цінних паперів. Основними видами діяльності товариства є- видобування граніту для виробництва каменю бутового. Але в 2019 року підприємство не здійснювало цю діяльність. Валовий дохід в 2019 році підприємство отримало від надання в оренду власного майна.
Інформація про розвиток емітента Протягом 2019 року жодного розвитку товариства не було, ПрАТ "Трикратське кар'єроуправління" припинило діяльність за основним видом на невизначений строк. Керівництво Товариства працює над пошуком ринку збуту.
Інформація про укладення деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітентом, якщо це впливає на оцінку його активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат емітента Деривативи та правочини щодо похідних цінних паперів в 2019 році на ПрАТ "Трикратське кар'єроуправління" не укладалися, операції хеджування не проводилися.
Зокрема інформація про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції хеджування Товариство в 2019роцi не отримувало кредитiв в банках i фiнансових установах, не купувало цiнних паперiв.
Зокрема інформація про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або ризику грошових потоків Цінові ризики мінімальні відсутні у зв'язку з відсутністю діяльності за основним видом. Товариство в 2019році не отримувало кредитів в банках і фінансових установах, не купувало цінних паперів.
Посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент На ПрАТ "Трикратське кар'єроуправління" власний Кодекс корпоративного управління не приймався та не затверджувався., органи Товариства і посадові особи діють відповідно до Статуту, Закону України "Про акціонерні товариства" і інших нормативних актів.
Посилання на кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або інший кодекс корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати 2. Товариство не застосовує кодекс корпоративного управлiння фондової бiржi, об"єднання юридичних осіб чи будь-який інший кодекс корпоративного управління
Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені законодавством вимоги Товариство в своїй дiяльностi керується принципами корпоративного управлiння, якi затвердженi Рiшенням НКЦПФР №955 вiд 22.07.2014р. та не вiдхиляється вiд вимог цих принципiв.
У разі якщо емітент відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, надайте пояснення, від яких частин кодексу корпоративного управління такий емітент відхиляється і причини таких відхилень. У разі якщо емітент прийняв рішення не застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, обґрунтуйте причини таких дій дн
Інформація про наглядову раду та виконавчий орган емітента Формою роботи Наглядової ради є засiдання. Засiдання Наглядової ради проводяться в мiру необхiдностi, але не рiдше одного разу на квартал. На засiданнях розглядаються питання щодо: скликання та проведення загальних зборiв акцiонерiв; обрання аудиторської фiрми для проведення аудиторської перевiрки за результатами року та визначення умов договору та встановлення розмiру оплати послуг аудиторської фiрми; розгляду звiтiв про фiнансово-господарську дiяльнiсть Товариства за пiдсумками роботи у 1,2,3,4 кварталах року;змiни персонального складу Правлiння Товариства. Наглядова рада Товариства не створювала постiйних чи тимчасових комiтетiв для попереднього вивчення i пiдготовки до розгляду на засiданнi питань, що належать до компетенцiї Наглядової ради.
Порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента. Інформація про будь-які винагороди або компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення Порядок призначення та звiльнення посадових осiб емiтента визначено статею 8 Статуту Товариства, Законом України "Про акцiонернi товариства".
Повноваження посадових осіб емітента 9) повноваження посадових осіб емітента До виключної компетенцiї Наглядової ради належить: " Затвердження в межах своєї компетенцiї положень, якими регулюються питання, пов'язанi з дiяльнiстю Товариства; " Пiдготовка порядку денного Загальних Зборiв, прийняття рiшення про дату їх проведення та про включення пропозицiй до порядку денного, крiм скликання акцiонерами позачергових Загальних Зборiв; " Прийняття рiшення про проведення чергових або позачергових Загальних Зборiв вiдповiдно до Статуту Товариства та у випадках встановлених Законом; " Прийняття рiшення про продаж ранiше викуплених Товариством акцiй; " Прийняття рiшення про розмiщення Товариством iнших цiнних паперiв, крiм акцiй; " Прийняття рiшення про викуп розмiщених Товариством iнших, крiм акцiй, цiнних паперiв; " Затвердження ринкової вартостi майна у випадках, передбачених Законом та цим Статутом; " Обрання та припинення повноважень голови i членiв iнших органiв Товариства; " Прийняття рiшення про вiдсторонення Директора Товариства вiд здiйснення повноважень та обрання особи, яка тимчасово здiйснюватиме повноваження Директора Товариства; " Обрання реєстрацiйної комiсiї, за винятком випадкiв, встановлених Законом; " Обрання аудитора Товариства та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розмiру оплати його послуг; " Визначення дати складення перелiку осiб, якi мають право на отримання дивiдендiв, порядку та строкiв виплати дивiдендiв у межах граничного строку, визначеного цим Статутом; " Визначення дати складення перелiку акцiонерiв, якi мають бути повiдомленi про проведення Загальних Зборiв та мають право на участь у Загальних Зборах вiдповiдно до Закону та цього Статуту; " Вирiшення питань про участь Товариства у промислово-фiнансових групах та iнших об'єднаннях, про застосування iнших юридичних осiб; " Вирiшення питань, вiднесених до компетенцiї Наглядової ради Законом та цим Статутом, у разi злиття, приєднання, подiлу, видiлу або перетворення Товариства; " Прийняття рiшення про вчинення значних правочинiв у випадках, якщо ринкова вартiсть майна або послуг, що є предметом правочину, становить вiд 10 до 20 % вартостi активiв за даними останньої рiчної фiнансової звiтностi Товариства. Це правило не поширюється на правочини щодо реалiзацiї виготовленої продукцiї, а також на угоди по придбанню сировини, ПММ, основних засобiв виробництва; " Визначення ймовiрностi визнання Товариства неплатоспроможним внаслiдок прийняття ним на себе зобов'язань або їх виконання, у тому числi внаслiдок виплати дивiдендiв або викупу акцiй; " Прийняття рiшення про обрання (замiну) депозитарної установи, яка надає акцiонерному товариству додатковi послуги, затвердження умов договору, що укладатиметься з нею, встановлення розмiру оплати її послуг; " Надсилання пропозицiй акцiонерам про придбання належних їм простих акцiй особою (особами, що дiють спiльно), яка придбала контрольний пакет акцiй, вiдповiдно до закону; " Вирiшення iнших питань, що належать до виключної компетенцiї Наглядової ради згiдно iз Законом та цим Статутом.Питання, що належать до виключної компетенцiї Наглядової ради Товариства, не можуть вирiшуватися iншими органами Товариства, крiм Загальних зборiв, за винятком випадкiв, встановлених Законом. " Посадовi особи органiв Товариства забезпечують членам Наглядової ради доступ до будь-якої iнформацiї Товариства, необхiднiй для здiйснення членами Наглядової ради своїх повноважень, передбачених Законом та цим Статутом. " Рiшення Наглядової приймається простою бiльшiстю голосiв членiв Наглядової ради, якi беруть участь у засiданнi та мають право голосу. На засiданнi Наглядової ради кожний член ради має один голос. " Рiшення Наглядової ради, прийняте в межах її компетенцiї, є обов'язковим для виконання всiма (крiм Загальних зборiв Товариства) органами управлiння та контролю Товариства, посадовими особами Товариства, акцiонерами Товариства. " Виконавчий орган Товариства здiйснює управлiння поточною дiяльнiстю Товариства. " До компетенцiї Виконавчого органу належить вирiшення всiх питань, пов'язаних з керiвництвом поточною дiяльнiстю Товариства, крiм питань, що належать до виключної компетенцiї Загальних зборiв та Наглядової ради. " Виконавчий орган Товариства пiдзвiтний Загальним зборам i Наглядовiй радi, органiзовує виконання їх рiшень. " Виконавчим органом Товариства є Директор Товариства, який обирається Загальними зборами акцiонерiв на необмежений перiод. " Директор дiє вiд iменi Товариства у межах, встановлених цим Статутом i Законом. " Зокрема, але не виключно, Директор Товариства здiйснює: - Керiвництво поточною дiяльнiстю Товариства; - Розпорядження майном та коштами Товариства у межах, встановлених Статутом Товариства, укладання договорiв по реалiзацiї виготовленої Товариством продукцiї та договорiв по придбанню сировини, ПММ та основних засобiв на суму, що не перевищує 500 тис.грн; - Виключно за попередньою письмовою згодою (рiшенням) Наглядової ради Товариства: вiдчуження, передачу у заставу, iпотеку, оренду, лiзинг, найом, пiднайом майна Товариства; отримання кредитiв банкiв, залучення коштiв iнших юридичних та /або фiзичних осiб; одержання та надання позик; надання порук та гарантiй; - Виконання планiв дiяльностi Товариства; - Складання проектiв планiв, звiтiв про їх виконання, представлення Загальним зборам акцiонерiв Товариства рiчного балансу та звiту про фiнансово-господарську дiяльнiсть за пiдсумками року; - Затвердження правил, процедур та iнших внутрiшнiх документiв (у тому числi типових форм документiв) Товариства, що стосуються поточної господарської дiяльностi Товариства i розробляються вiдповiдно до вимог дiючого законодавства України та затвердження яких не вiдноситься до компетенцiї Загальних зборiв i Наглядової ради; - Видачу довiреностей вiд iменi Товариства; укладення та пiдписання без довiреностi будь-яких договорiв з урахуванням обмежень, встановлених Статутом Товариства. - Затвердження посадових iнструкцiй та iнших внутрiшнiх документiв Товариства, прийом та звiльнення працiвникiв; - Вирiшення iнших питань дiяльностi Товариства вiдповiдно до цього Статуту та законодавства. - Пiдготовка пропозицiй Наглядовiй радi щодо подальшого розвитку Товариства, вiдкриття дочiрнiх компанiй, фiлiй i представництв та органiзацiя виконання планiв, затверджених Наглядовою радою; - Розробляє проект загальної органiзацiйної структури Товариства для затвердження Наглядовою радою, затверджує органiзацiйну структуру фiлiй вирiшує загальнi питання управлiння ними; - Забезпечує (у процесi поточного керування дiяльнiстю Товариства) дотримання Товариством законодавства i вiдповiдностi дiяльностi Товариства нормативним актам та положенням; - Вирiшує питання пiдбору, пiдготовки та використання кадрiв; - Забезпечує виконання рiшень Загальних зборiв та Наглядової ради; - Затверджує штатний розклад i посадовi оклади спiвробiтникiв Товариства, встановлює показники, розмiри i термiни премiювання; - Затверджує базовi тарифи та цiни на продукцiю та послуги Товариства; - Органiзовує ведення бухгалтерського облiку i звiтностi в Товариствi; - Приймає рiшення про списання безнадiйної дебiторської заборгованостi; - Вiдкриває та закриває рахунки у банкiвських установах; - Представляє Товариство у вiдносинах з державними, контролюючими та iншими органами, посадовими та будь-якими особами; - Дiє вiд iменi Товариства у всiх правовiдносинах з працiвниками Товариства згiдно з трудовим та iншим законодавством України (з правом делегування цих повноважень). " Директор Товариства, також, має право вирiшувати питання, що вiдносяться до компетенцiї Загальних зборiв акцiонерiв та ? або Наглядової ради Товариства, у разi прийняття вiдповiдних рiшень щодо надання Директору Товариства зазначених повноважень. " Директор Товариства без довiреностi в межах своїх повноважень дiє вiд iменi Товариства, представляє Товариство в усiх установах, пiдприємствах та органiзацiях України та за кордоном. Ревiзор проводить перевiрку фiнансово-господарської дiяльностi Товариства за результатами фiнансового року. Товариство забезпечує доступ iнформацiї в межах, передбачених Статутом або Положенням про Ревiзора. За пiдсумками перевiрки фiнансово-господарської дiяльностi Товаристваза результатами фiнансового року Ревiзор готує висновок, в якому мiститься iнформацiя про: - Пiдтвердження достовiрностi та повноти данних фiнансової звiтностi за вiдповiдний перiод; - Факти порушення законодавства пiд час провадження фiнансово-господарської дiяльностi, а також встановленого порядку ведення бухгалтерського облiку та подання звiтностi.
Інформація аудитора щодо звіту про корпоративне управління ЗВІТ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА про виконання узгоджених процедур стосовно розкриття не фінансової інформації в складі звіту керівництва звіту про корпоративне управління Приватного акціонерного товариства " Трикратське кар'єроуправління" за 2019 рік м. Одеса 16 березня 2020 року Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Акціонерам та керівництву Приватного акціонерного товариства " Трикратське кар'єроуправління " Усім іншим зацікавленим особам та користувачам звітів Думка Нами, аудиторською фірмою, товариством з обмеженою відповідальністю "ТРАНСАУДИТ", надалі - Аудитор, виконані узгоджені процедури за вимогами Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг (надалі, МСА), а саме МСЗНВ 3000 "Завдання з надання впевненості, що не є аудитом чи оглядом історичної фінансової інформації" з дотриманням вимог чинного законодавства України, зокрема, Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність "Аудитором, перевірено інформацію емітента, наведену в звіті керівництва за 2019 рік. За результатами виконаних процедур перевірки стану корпоративного управління, у тому числі систем внутрішнього контролю і управління ризиками емітента відповідно до Закону України "Про акціонерні товариства" вбачається висновок: прийнята та функціонуюча система корпоративного управління в Приватному акціонерному товаристві "Трикратське кар'єроуправління": 1) відповідає вимогам Закону України "Про акціонерні товариства" та вимогам Статуту, 2) Інформація про стан корпоративного управління, наведена у річному звіті керівництва за 2019 рік, складена в усіх суттєвих аспектах відповідно до вимог законодавства України, документообігу емітента та до вимог рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 р. за № 2826 "Про затвердження Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів". Основні відомості про емітента акцій Приватне акціонерне товариство "Трикратське кар'єроуправління", код за ЄДРПОУ 03327279, місце знаходження, с. Трикрати, Вознесенський р-н., Миколаївська обл., 56535, адреса електронної пошти otchetcni@gmail.com, дата первинної державної реєстрації (як закрите акціонерне товариство) - 23.11.1995 р., дата реєстрації приватним акціонерним товариством - 23.03.2012 р., кількість працівників - 3, кількість акціонерів - 64 всього. Основа для думки та опис застосованих критеріїв На основі виконаних процедур та отриманих доказів ніщо не привернуло нашої уваги, що б змусило аудитора вважати, що "Річний звіт керівництва за 2019рік" Приватного акціонерного товариства "Трикратське кар'єроуправління", містить інформацію яка б потребувала суттєвих коригувань оцінки ключових питань документообігу діяльності для приведення їх у відповідність до критеріїв вимог законодавства України. ПрАТ "Трикратське кар'єроуправління", дотримувалося в усіх суттєвих аспектах вимог законів України "Про цінні папери та фондовий ринок" від 23,02 2006 р. № 3480-IV( зі змінами та доповненнями), "Про акціонерні товариства" від 17.09.2008р. № 514-VI (зі змінами та доповненнями), вимог рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 р. за № 2826 "Про затвердження Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів" (зі змінами та доповненнями) та документообігу ПрАТ "Трикратське кар'єроуправління". Наведена інформація в звіті про корпоративне управління за 2019р., є справедливою в усіх суттєвих аспектах відображає інформацію про корпоративне управління підприємства, викривлень в звіті не встановлено на дату надання звіту незалежного аудитора. При виконанні завдання аудитором, також перевірено річну інформацію емітента цінних паперів за 2018рік., яка розміщена на сайтах Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку та ПрАТ "Трикратське кар'єроуправління". Розбіжностей та викривлень аудитором не встановлено. Товариство ще не розміщало річну інформацію за 2019рік. Ключові питання аудиту Виконання завдання з дотриманням вимог професійних стандартів та застосовних вимог законодавчих і нормативних актів, стосовно розкриття в не фінансової інформації в звіті керівництва про відповідність документообігу товариства та відповідність законодавству України. 1. Аудитором досліджені наступні питання відносно кодексу корпоративного управління: " Перевірка достовірності інформації про власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент " Перевірка достовірності інформації про кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або іншого кодексу корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати Перевіркою встановлено: Приватне акціонерне товариство "Трикратське кар'єроуправління" не створювало власного кодексу корпоративного управління, а керується загальними нормами законодавства про акціонерні товариства. 2. Аудитором досліджені питання достовірності інформації та всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені законодавством вимоги Аудитор провів дослідження прийнятих внутрішніх документів, які регламентують функціонування органів корпоративного управління. Джерелами інформації є: " статут, " протоколи загальних зборів товариства, " положення про загальні збори акціонерів, наглядову раду, виконавчий орган, ревізора, " інші внутрішні документи, які визначено статутом. ПрАТ "Трикратське кар'єроуправління" у своїй діяльності керується власним положенням про загальні збори акціонерів, про наглядову раду, виконавчий орган (директор), ревізора, а також положеннями статуту стосовно загальних зборів акціонерів, наглядової ради, директора, ревізора. 3. Аудитором досліджені питання достовірності інформації та всю відповідну інформацію про проведені загальні збори акціонерів (учасників) та загальний опис прийнятих на зборах рішень в 2019році. Зміст функцій та повноважень загальних зборів товариства визначені в наступних документах: - протокол загальних зборів акціонерів, що відбулися 26.04.2019року; - річна інформація емітента цінних паперів за 2018 рік, яка розміщена на його сайтах та сайті НКЦПФР. Річна інформація Товариством в 2019 році не розміщалася. Аудитором встановлено, що ПрАТ "Трикратське кар'єроуправління" провадить загальні (чергові) збори акціонерів щорічно. Позачергових зборів протягом 2019 р. не провадилось. У звітному періоді 26.04.2019р. були проведені річні загальні збори ПрАТ "Трикратське кар'єроуправління" з наступним порядком денним: 1. Обрання членів лічильної комісії, прийняття рішення про припинення їх повноважень. 2. Обрання голови та секретаря зборів, прийняття рішень з питань порядку проведення зборів (регламенту зборів). 3. Розгляд звіту наглядової ради за 2018 р. та прийняття рішення за наслідками розгляду звіту наглядової ради. 4. Розгляд звіту директора за 2018 р. та прийняття рішення за наслідками розгляду звіту директора. 5. Затвердження звіту та висновків ревізора за 2018 р. Прийняття рішення за наслідками розгляду звіту та висновків ревізора. 6. Затвердження річного звіту Товариства за 2018 р. Затвердження рішення про погашення збитків, отриманих Товариством у 2018 р. 7. Внесення змін до статуту ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ТРИКРАТСЬКЕ КАР'ЄРОУПРАВЛІННЯ", пов'язаних із приведенням статуту Товариства у відповідність до вимог законодавства, шляхом викладення його в новій редакції. 8. Визначення осіб, яким надаватимуться повноваження щодо підписання статуту Товариства в новій редакції. 9. Визначення особи, якій надаватимуться повноваження щодо державної реєстрації змін до відомостей про ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРИКРАТСЬКЕ КАР'ЄРОУПРАВЛІННЯ", що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, пов'язаних із змінами до статуту. 10. Прийняття рішення про припинення повноважень наглядової ради у зв'язку із закінченням строку повноважень. 11. Обрання наглядової ради Товариства. 12. Затвердження умов цивільно-правових договорів, що укладатимуться з членами наглядової ради, встановлення розміру їх винагороди, обрання особи, яка уповноважується на підписання цивільно-правових договорів з членами наглядової ради. 13. Прийняття рішення про припинення повноважень ревізора у зв'язку із закінченням строку повноважень. 14. Обрання ревізора Товариства. 15. Затвердження умов цивільно-правового договору, що укладатиметься з ревізором, встановлення розміру його винагороди, обрання особи, яка уповноважується на підписання цивільно-правового договору з ревізором. Письмових скарг та заяв щодо процедури реєстрації не отримано. У відповідності з вимогами ст. 41 Закону України "Про акціонерні товариства" та Статуту Товариства, вказана кількість голосів забезпечує кворум, необхідний для проведення Загальних зборів акціонерів. Збори правомочні приймати рішення з усіх питань, що виносяться на голосування, згідно з порядком денним. Голосування на загальних зборах здійснювалося відкрито бюлетенями для голосування. 4. Аудитор перевірив достовірність інформації та всю відповідну інформацію про персональний склад наглядової ради та колегіального виконавчого органу (за наявності) емітента, їхніх комітетів (за наявності), інформацію про проведені засідання та загальний опис прийнятих на них рішень. Джерелами інформації є: Статут; Протоколи загальних зборів товариства, якими було сформовано, відкликано, обрано та затверджено кількісний склад органів; Трудові договори(контракти) та розмір винагороди директору; Інші документи. Аудитом встановлено: Створено одноосібний орган (директор) та наглядову раду згідно наданих аудитору документів. Ці факти відповідають вимогам Закону України "Про акціонерні товариства" та вимогам статуту товариства. 5. Аудитор перевірив достовірність інформації та всю відповідну інформацію про опис основних характеристик систем внутрішнього контролю і управління ризиками емітента. Джерелами інформації є: Статут; Протоколи загальних зборів, за останній рік та попередній рік; Річні звіти, звіти ревізора, звіти аудитора (аудиторської фірми); Інші документи. Аудитором встановлено: Статутом визначено, що ревізор є особою, яка здійснює перевірки фінансово-господарської діяльності товариства. Ревізор обирається загальними зборами строком на 3 три роки. Ним може бути фізична особа, які має повну цивільну дієздатність. Не може бути ревізором директор та особа, яка не має повної цивільної дієздатності; члени інших органів Товариства. Ревізор не може входити до складу лічильної комісії. При здійсненні контролю за фінансово-господарською діяльністю товариства ревізор перевіряє: - достовірність даних, які містяться в річній фінансовій звітності; - відповідність ведення бухгалтерського, податкового, статистичного обліку та звітності відповідним нормативним документам; - своєчасність і правильність відображення в бухгалтерському обліку всіх фінансових операцій відповідно до встановлених правил та порядку; - дотримання директором наданих йому повноважень що до розпорядження майном, укладення правочинів та проведення фінансових операцій; - своєчасність та правильність здійснення розрахунків за зобов'язаннями; Ревізором проводяться планові та позапланові перевірки фінансово-господарської діяльності товариства. Планові перевірки фінансово-господарської діяльності проводяться за результатами фінансового року. За підсумками перевірки фінансово-господарської діяльності за результатами фінансового року складається висновок, в якому міститься інформація про: підтвердження достовірності та повноти даних фінансової звітності за відповідний період; факти порушення законодавства під час провадження фінансово-господарської діяльності, а також встановленого порядку ведення бухгалтерського обліку та подання звітності. Компетенція ревізора визначається чинним законодавством та Статутом. 6. Аудитором перевірено достовірність інформації та всю відповідну інформацію про перелік осіб, які прямо або опосередковано є власниками значного пакета акцій емітента Джерело інформації - зведений обліковий реєстр власників цінних паперів, наданий реєстратором. Перелік осіб, які прямо або опосередковано є власниками значного пакета акцій емітента: - Коробчинський Артур Олександрович - 73,74% від загальної кількості акцій. 7. Аудитор перевірив достовірність інформації та всю відповідну інформацію про будь-які обмеження прав участі та голосування акціонерів (учасників) на загальних зборах емітента: - протокол загальних зборів в 2019 році та реєстр акціонерів для проведення загальних зборів акціонерів, складеного з акцій, які усі враховуються при визначенні кворуму та при голосуванні в органах емітента. 8. Аудитор перевірив достовірність інформації та всю відповідну інформацію про порядок призначення та звільнення й повноваження посадових осіб емітента Джерела інформації: " статут; " протоколи загальних зборів акціонерів якими було затверджено діючі посадови особи товариства; " трудові договори, накази, штатний розклад; " інші документи. Аудитором визначено, що відповідно до статуту органами управління є: " загальні збори акціонерів; " наглядова рада; " директор; " ревізор. Статутом визначено, що виконавчий орган - директор обирається Наглядовою радою, що не суперечить Закону України "Про акціонерні товариства" та його внутрішнім положенням. У зв'язку з нашим аудитом і нашою відповідальністю є ознайомитися з цією інформацією та при цьому розглянути, чи існує суттєва невідповідність між іншою інформацією або нашими знаннями, отриманими під час надання аудиторських послуг, або чи ця інша інформація має вигляд такої, що містить суттєве викривлення. Ми не виявили таких фактів, які потрібно було б включити до звіту про корпоративне управління. Дослідженнями аудитора визначено, що корпоративне управління здійснюється згідно вимог діючого законодавства України та статуту підприємства. Вищим органом управління є загальні збори акціонерів, рішення затверджуються та виконуються директором на підставі протоколів загальних зборів акціонерів, що передбачено статутними документами. Згідно статуту контроль за виконанням рішень загальних зборів акціонерів та узгодженням деяких фінансово - правових зобов'язань здійснює наглядова рада. Усі виконання та узгодження письмово підтверджені та зафіксовані у документообігу, пов'язаному з фінансово - господарською діяльністю. На думку аудитора, можна зробити висновок про дотримання в цілому вимог до корпоративного управління по відношенню до усіх акціонерів. Відповідальність управлінського персоналу та тих, кого наділено найвищими повноваженнями за звітність Управлінський персонал несе відповідальність за складання і достовірне подання річної звітності відповідно до законодавства України та за таку систему внутрішнього контролю, яку управлінський персонал визначає потрібною для того, щоб забезпечити складання звітності, що не містить суттєвих викривлень внаслідок шахрайства або помилки. Виконавчий орган товариства в особі директора є структурою, яка відповідає за нагляд за процесом звітування та є тією структурою, що відповідає за складання звітності. Відповідальність аудитора Нашими цілями є отримання обґрунтованої впевненості, що звітність у цілому не містить суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки, та випуск звіту аудитора, що містить нашу думку. Обґрунтована впевненість є високим рівнем впевненості, проте не гарантує, що аудит, проведений відповідно до МСА, завжди виявить суттєве викривлення, якщо воно існує. Викривлення можуть бути результатом шахрайства або помилки; вони вважаються суттєвими, якщо окремо або в сукупності, як обґрунтовано очікується, вони можуть впливати на економічні рішення користувачів. Виконуючи узгоджені процедури відповідно до вимог МСА, ми використовуємо професійне судження та професійний скептицизм протягом усього завдання з надання аудиторських послуг. Основні відомості про суб'єкта аудиторської діяльності Партнером завдання з аудиту є незалежний аудитор, директор фірми "Трансаудит". Кравченко Т.В. (Сертифікат АПУ серії А № 007180, безстроковий ) Дата (звіту незалежного аудитора) - 11.03.2020 р. М.П.